Árajánlatkérés

Több lehetőség is bejelölhető.
Kérjük, írja le minél részletesebben az elképzeléseit. Amennyiben bizonytalan, hogy mire van szüksége, úgy hívjon minket bizalommal telefonon!

Online Marketing

Online Marketing

A sikeres online jelenlét kulcsa a jó honlap és a jó marketing. A sikeres honlapokban mind van valami közös: rendszeresen foglalkoznak velük, frissítik rajtuk a tartalmakat, fejlesztik őket és különféle marketing eszközökkel növelik a látogatottságukat.

A legtöbb honlap azonban nem sikeres. Miért? Mivel a honlap tulajdonosok nem törődnek a honlapjukkal. A legtöbben úgy érzik, hogy ha elkészült a honlapjuk, akkor hátradőlhetnek, nem kell többet törődni semmivel, a látogatók majd úgyis jönnek maguktól. Azonban ez nem igaz. Nem jönnek. Valljuk be, egy honlapnak látogatók nélkül pedig nem sok értelme van.

Az online marketing az az eszköz, amelynek segítségével látogatókat szerezhetünk, akikből érdeklődők, majd végül ügyfelek lesznek. Minél eredményesebb marketing tevékenységet folytatunk, annál több látogatóra számíthatunk, ezáltal pedig végeredeményben annál több új ügyfelünk lehet.

Mit jelent az online marketing valójában?

Olyan tevékenységeket hívunk online marketingnek, amelyek révén egyre több ember ismeri meg a honlapunkat és látogatja annak egyes aloldalait. Innen már a honlapunk veszi át a szerepet és a látogatókból érdeklődőket (ún. lead) és/vagy vásárlókat kell konvertálnia.

Alább olvashat bővebben azokról a főbb tevékenységekről, amelyeket ma online marketingnek nevezünk és amelyeket az Ön honlapjának stratégiájának megtervezésekor alapul veszünk.

Keresőoptimalizálás (SEO)

A keresőoptimalizálás ma már gyakorlatban inkább on-site optimalizálást jelent, azonban az általunk készített honlapok esetében erre nincs szükség, hiszen a kezdetektől fogva ügyelünk arra, hogy weboldala keresőbarát módon legyen felépítve.

A keresőoptimalizálás a Google algoritmus változások (Pingvin, Panda, Kolibri) óta inkább kereső- de még inkább tartalommarketing, amellyel ugrunk is egyet tovább a következő pontra.

Tartalommarketing

A legújabb „divat” a tartalommarketing. 2012 óta a Google megváltoztatta az algoritmusát, amely meghatározza, hogy melyik weboldalak jelennek meg a keresési találatok között és a fókusz azok felé a weboldalak felé tolódott el, amelyek folyamatosan frissülnek jó minőségű tartalmakkal. Ezzel egyidőben pedig a kevés, rossz minőségű tartalommal rendelkező, spam linkekkel megtámogatott honlapok kora lejárt.

A tartalommarketing egy hosszú folyamat, amelynek a lényege a rendszeres, jó minőségű tartalomírás, amely hasznos információkkal szolgál valós problémákkal kapcsolatban és vonzza a látogatókat.

Azok a honlapok, amelyek érdekes, egyedi, releváns tartalmakat tesznek közzé renderesen, garantáltan előkelőbb helyezéseket fognak elérni a Google találati listáin hosszú távon, mint a szegényes tartalmú, elhanyagolt honlapok. A legtöbb marketing megoldással szemben ez lehet az egyik leglassabb és legköltségesebb tevékenység, azonban ha egyszer felgyullad a láng, akkor többé nem lehet eloltani a tüzét.

Egy jól felépített tartalommarketing stratégia pedig nem pusztán több, hanem értékesebb látogatókat hoz.

PPC (Pay Per Click) kampányok

Vagyis kattintás alapú hirdetési kampányok, ahol csak a tényleges látogatókért kell fizetnünk. PPC hirdetési forma például a Google Adwords is, amely esetében többek közt a keresési találatok mellett is megjelenhetnek a hirdetéseink, így meg tudunk célozni olyan látogatókat, akik valóban a mi termékünk, vagy szolgáltatásunk iránt érdeklődnek.

A PPC kampányok révén azonban lényegében csak "béreljük" a látogatókat. Amint leállítjuk a kampányt, azonnal leáll a forgalom is. Más részről azonban ha optimalizálni tudjuk a kampányukat úgy, hogy a fizetett látogatókból értéket tudunk kinyerni, akkor ez hosszútávon is pozitív megtérülést jelent.

Email marketing

A hírlevél a legjobb módszer arra, hogy elérjük azokat a látogatókat, akik egyszer feliratkoztak a weboldalunkon. Egy sikeres email marketing kampány felépítése idő és pénzigényes folyamat, azonban az egyik legkifizetődőbb módszer lehet.

Közösségi média marketing

Ennek alapvetően két része van:

  • Bátorítanunk kell a látogatóinkat, hogy osszák meg weboldalunk tartalmát az ismerőseikkel.
  • Saját közösségi média jelenlét ápolása a nagyobb közösségi média oldalakon, mint pl: Facebook, Google+, Twitter, stb hogy közvetlen kapcsolatot teremthessünk a követőinkkel.

Mindkét módszer hatékony lehet a megfelelő környezetben. Azonban nem minden esetben alkalmazható. Ha az ön vállalkozásának főként cégek az ügyfelei, akkor valószínűleg nem Facebookon fogja tudni majd elérni őket a leghatékonyabban.

Kérdése van? Árajánlatot kérne? Keressen minket telefonon (+36 70 344 1551), vagy küldjön üzenetet!
100% garancia
Egyedi weboldalak
Kiszámítható költségek
Gyors határidő