Árajánlatkérés

Több lehetőség is bejelölhető.
Kérjük, írja le minél részletesebben az elképzeléseit. Amennyiben bizonytalan, hogy mire van szüksége, úgy hívjon minket bizalommal telefonon!

Miért bízza weboldala készítését szakemberre?

Napjainkban rengeteg ingyenes honlap szolgáltatás létezik, valamint a nyílt forráskodú tartalomkezelő rendszerek segítségével rövid tanulási fázis után bárki el tud készíteni egy nagyon egyszerű honlapot. Felmerül a kérdés, hogy miért fizetne százezer Ft-os nagyságrendű összeget honlapkészítésért bárki is, ha mindez ingyen is megoldható?

A válasz a kérdésre röviden: minden vállakozás céljának az kellene lennie, hogy minél több emberrel megismertesse magát és elnyerje a bizalmukat, hogy valamikor ezekből az emberekből ügyfelek válljanak. Egy weboldal az egyik legnagyszerűbb eszköz ennek a célnak a megvalósítására. Sok vállalkozó, cégvezető azonban nem látja át annak az előnyeit, hogy milyen lehetőségeket hordoz magában egy jól felépített, megnyerő megjelenésű, professzionális weboldal, így összegyűjtöttem pár érvet, hogy miért érdemes profikra bízni a honlapkészítést.

Megjelenés

Képzelje el, hogy első alkalommal tárgyal egy új, potenciális ügyféllel személyesen. Az Ön célja, hogy meggyőzze partnerét, hogy az ön vállalkozása kínálja a legmegfelelőbb terméket, szogáltatást számára. Ebben a szituációban Ön szerint melyik a helyes, ha szépen kiöltözik, vagy egyszerű viseletben jelenik meg a tárgyaláson? Ha közérthetően és professzionális hangnemben tárgyal, vagy ha érthetlenül motyog és össze vissza csapong?

Egy weboldal gyakran az első dolog, amit az új ügyfelek, partnerek megnéznek, hogy tájékozdjanak, hiszen a weboldal gyakorlatilag Önt és a vállalkozását képviseli. Egy saját kezűleg, vagy hobbi honlapkészítő által készített weboldal olyan hibákat fog magában hordozni, amelyek nem pusztán amatőr megjelenést biztosítnak, hanem egyenesen elriasztják az ügyfeleket. Kreatív, megnyerő megjelenést és profi hatású grafikai megoldásokat csak azok fognak tudni készíteni, akik ezzel foglalkoznak nap mint nap.

Felépítés

Még egy jól kinéző weboldal is lehet botrányosan rosszul felépített szerkezetű. A weboldalak egyik legalapvetőbb célja az információ nyújtás kell, hogy legyen. Sok vállakozás rengeteg információt halmoz fel a weboldalán, amelyek vagy rosszul struktúráltak, vagy teljesen feleslegesek, esetleg mindkettő együtt. Ez azt jelenti, hogy sokszor a hasznos információk nehez találhatóak meg, miközben a főoldalon teljesen lényegtelen információkkal találkozunk. Egy jó weboldalnak könnyen átláthatónak kell lennie, témakörönként csoportosított gyűjtőoldalakkal, logikailag jól struktúrált menüszerkezettel (akár másodlagos, vagy leugró menüpontokkal), oldaltérképpel.

Funkcionalitás

A látogatók a legtöbb esetben többet várnak egy weboldaltól, mint némi kép és szöveg. Az ilyen oldalak kora a legtöbb esetben lejárt. A felhasználói élmény (user experience - UX) napjaink egyik legnépszerűbb kifejezése lett, amely olyannyira fontos tényező, hogy akár a Google keresőben elfoglalt pozíciónk is múlhat rajta. Napjainkban egy jó weboldal mögött könnyedén, bárki által szerkeszthető CMS, vagyis tartalomkezelő rendszer.

Közösségi média

Nem, egy Facebook likebox még nem jelenti azt, hogy hátradőlhetünk és a közösségi médiát letudtuk. A közösségi média napjaink fontos marketing eszköze, azonban ehhez is szakértelemmel kell nyúlni. Megosztások, lájkolás, hírlevél, twitter, kommentek, rengeteg módja van weboldalunk látogatóinak az interakcióra. Feltéve, hogy ezekre lehetőségük van technikailag, hiszen egy tapasztalatlan honlapkészítő nem feltétlenül tudja, hogyan bánjon ezekkel az eszközökkel. Ha nem megfelelően alkalmazzuk ezeket, akkor olyan lehetőségektől fosztjuk meg magunkat, amelyek gyakran egy üzlet sikerességét is jelenthetik.

Keresőoptimalizálás

2013-ra ugyan jócskán megváltozott a keresőoptimalizálás folyamata, a Google üzleti érveinek megfelelően egyre inkább a fizetett hirdetések (Adwords) felé tolódik el az irány, mivel a kis és középvállalatok számára sokszor megfizethetetlen és kockázatos tevékenységgé nőtte ki magát a SEO. Ettől függetlenül weboldalunk keresőbarát felépítése és a megfelelő minőségű tartalom önmagában is hozhat látogatókat a keresőkből ingyenesen, így oda kell figyelni, hogy az oldalunk az elvárásoknak megfelelően legyen felépítve.

Erőforrás elvonás

Ha egy cégvezető, vagy valamelyik, a feladattal megbízott alkalmazott áll neki a honlap elkészítésének, szinte 100%, hogy több időt (és ezzel pénzt) fog eltölteni a honlap elkészítésével, mintha megkerestek volna egy szakembert. Véleményem szerint mindenkinek azzal érdemes foglalkoznia, amihez ért és amivel a legtöbb pénzt tudja keresni, nem pedig olyasmivel amit előtte még meg is kell tanulnia.

Megtérülés

A gyenge minőségű weboldalak ugyan lehet, hogy olcsóak voltak és még így is termelnek valamennyi pénzt, ezzel megtérítve annak költségeit, azonban képzeljük el, hogy ha egy gyenge oldal is tud hasznot termelni, akkor milyen lehetőségek rejlenek egy profi weboldalban! Nem mindegy ugyanis, hogy 500 látogatóból lesz egy ügyfelünk, vagy épp 50-ből.

Hirdetés

Mivel a SEO sok vállalkozás számára már megengedhetetlen, így nem marad más mód, mint a fizetett hirdetés, hogy több látogatót irányítsunk a weboldalunkra. Azonban egy gyengén felépített oldalra fizetett forgalmat irányítani olyan mint egy lyukas lábasba vizet önteni. Rengeteg pénzt beleölhetünk hirdetésekbe, miközben csak azt vesszük észre, hogy elfolyik a pénz, anélkül, hogy bármi eredménye lenne. Egy jól felépített oldal, egy jól kialakított landing page összehasonlíthatatlanul jobban fog a látogatókból ügyfelet konvertálni, mint egy rosszul felépített társa.

Kérdése van? Árajánlatot kérne? Keressen minket telefonon (+36 70 344 1551), vagy küldjön üzenetet!
100% garancia
Egyedi weboldalak
Kiszámítható költségek
Gyors határidő