Árajánlatkérés

Több lehetőség is bejelölhető.
Kérjük, írja le minél részletesebben az elképzeléseit. Amennyiben bizonytalan, hogy mire van szüksége, úgy hívjon minket bizalommal telefonon!

Adwords kampánykezelés

Adwords kampánykezelés

Szeretne több látogatót és nagyobb bevételeket elérni honlapjával?

A Google Adwords PPC hirdetési rendszere a leggyorsabb módja annak, hogy ún. leadeket, vagyis érdeklődőket generáljunk és közben növeljük vállalkozásunk és márkanevünk ismertségét és részesedését.

A PPC, az angol Pay Per Click kifejezés rövidítése, ami annyit jelent, hogy csak akkor kell fizetnünk, ha valaki a hirdetésünkre kattintott és meglátogatta a honlapunkat. Így az egyéb hirdetési módszerekkel ellentétben csak a valós, a termékünk iránt érdeklődő látogatókért kell fizetnünk.

Célzott hirdetések

Az Adwords hirdetésekkel számos kritérium szerint megcélozhatóak a potenciális érdeklődők, így hirdetéseink csak olyanok számára jelennek meg, akik értékesek a vállalkozásunk szempontjából és nagyobb valószínűséggel fognak vásárolni.

Pszichológia

Sok ügynökség nem veszi figyelembe a kulcsszavak kiválasztásakor az azok mögött álló vásárlási hajlandóságot, miközben ez nagyban befolyásolja hirdetéseink hatékonyságát és megtérülését. A legtöbb esetben az ügynökségek célja a nagyobb költés, hiszen így nagyobb az ő jutalékuk is. Ez pedig a legkönnyebben úgy érhető el, ha jelentősebb szelektálás nélkül minden kulcsszóra hirdetnek és ezzel rengeteg látogatót visznek az ügyfelek honlapjaira. Valójában a hirdetések végső célja az értékesítések számának a növelése lenne, nem pedig a minél nagyobb marketing költés.

Alacsony költségek

Egyéb hirdetési formákkal szemben itt nem szükséges hatalmas összegeket kifizetni előre. Az Adwords esetében minden hirdető maga dönti el, hogy mennyit hajlandó elkölteni összesen, illetve napi, heti vagy havi szinten. A hirdetések pedig bármikor szüneteltethetőek, vagy újraindíthatóak.

Google Adwords vagy hagyományos hirdetések?

Amennyiben újságban, magazinban, szórólapon, üzleti katalógusokban szeretne hirdetni, akkor többnyire magas összegeket kell fizetnie előre, nehéz követni, hogy az egyes hirdetések hány látogatót hoznak és ezek a módszerek nem igazán célzottak, vagyis sok olyan embert fog feleslegesen elérni, akik számára az Ön vállalkozása érdektelen.

Amikor Google Adwordsben hirdet, akkor mindig csak annyit fizet, amennyit ténylegesen elköltött, a látogatói pontosan megcélozhatóak és nyomon követhetőek a vásárlásaikkal együtt.

Mire számíthat, ha mi kezeljük Adwords kampányát?

  • Új hirdetőinknek 15 000 Ft-os kupont adunk ajándékba
  • Ingyenesen létrehozzuk hirdetői fiókját és beállítjuk kampányait*
  • Alacsonyabb CPC (kattintásonkénti költség)
  • Magasabb ROI (megtérülés)
  • Kulcsszó tervezés és optimizáció
  • Folyamatos kampánymenedzsment

*minimum 3 hónapos megállapodás esetén

Amennyiben szeretné honlapja látogatottságát és értékesítéseit megnövelni Google Adwords segítségével, akkor keressen minket bizalommal!

Kérdése van? Árajánlatot kérne? Keressen minket telefonon (+36 70 344 1551), vagy küldjön üzenetet!
100% garancia
Egyedi weboldalak
Kiszámítható költségek
Gyors határidő